Tuesday, August 25, 2015

my instagram account



Olá gente criativa! Hoje mostro a minha página de instagram. Adoro o Instagram. É rápido de seguir. é apelativo. Podemos seguir de forma mais rápida as postagens, e eu coloco lá muito mais do que o que vem para o blog. É muito mais fácil quando estou a trabalhar, ou a passear ou a fazer uma atividade criativa tirar uma foto rápida e rápidamente partilhá-la com todos. 

Sigam-me no Instagram


Hello creative people! Today I show my Instagram page. I love the Instagram. It is quick to follow. It is appealing. We can follow people more quickly, and I put there much more than come into the blog. It is much easier when I'm working, or walk or do a creative activity take a quick picture and  share it with everyone.

Follow me on Instagram






Para aqueles que têm conta no Flickr, podem seguir as minhas publicações lá. 

For those who have Flickr account, you can follow my posts there.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...