Thursday, August 27, 2015

Art journal


Hoje partilho convosco um art journal que fiz por encomenda, para a Claúdia da Claud's home. A Cláudia faz muitos workshops de cozinha macrobiotica e queria um livro de registos para os workshops. Este foi o livro que lhe preparei. Todo com papeis impressos e feitos por mim. A capa é em plástico fundido e pintado em acrílico. 
Até a mim me surpreendeu o resultado final. A Claúdia adorou. 

Fiquem atentos pois estou a preparar para o próximo mês uns posts sobre o meu processo de fazer estes art journals.


Today i share an art journal that i make for an order for Claud´s home. Claudia does many workshops of macrobiotic cooking and wanted a logbook for the workshops. This was the book  I prepared for it. All with printed papers made by me. The cover is fused plastic and painted in acrylic.
Surprised me the result. I loved!! Claudia loved to.
Stay tuned because I'm preparing for the next month some tutorials about my process of making these art journals.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...