Tuesday, April 5, 2016

Inside my sketchbook











As I told you yesterday this last days I was out, enjoying family time. So I was almost off with instagram, blog and facebook. I was far from my studio and my art materials. I only carry with me my sketchbooks and some simple material for drawing and some watercolors. This were my sketches during theses days!

Como eu vos disse ontem, nestas férias de Páscoa aproveitamos para passear um pouco em família e passar tempo juntos. Daí que estive quase ausente de facebook, instagram e blog!!! Claro que a maioria dos meus materiais ficaram em casa. Levei comigo apenas os meus dois livros de registos, umas canetas para desenhar e umas aguarelas. Estes foram os meus registos durante estes dias! :)
Sempre a praticar, sempre a aprender!!! Perspetiva e corpo humano... Um grande desafio!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...