Saturday, March 12, 2016

The Documented Life Porject- The UnPlanner February Week 4




Hi Hello!! :) Ok. I'm a little behind on this challenge!!! I'm doing the challenges along the weeks on my pages,but  I had not time to post and blog a little bit about my process along this weeks!!! 
So, today I want to share with you my last week of February!! This week we had to do pocket pages and add magazine photos or tiny photos to our PAC.

For me this week started with a different moment here where we live!!! We had SNOW!!!! Wauuuu!!! This haven't happened here with so much snow for almost 20 years!!! (yes!!) and so the week was inspired on this unusual and happy day. We spend that day playing in the magic of snow!!

To record that moments I made a pocket page from my very loved bread paper  bags! (I just love them!!!:)). There I put my tiny pictures from that day and I wrote a memory day card. I record that day in words and saved on the other pocket! 
Behind this page I add my PAC.
Do this PAC was totally different from what I do usually! I found a beautiful tulip on a magazine. So my PAC was a sketching play around my tulip picture!Loved the result!

Olá!! Bem ando um pouco em atraso neste projeto. Até tenho feito as páginas durante as devidas semanas, pois são pequenos momentos de arte que me dão muito prazer e não é necessário muito tempo. Mas postar e blogar um pouco sobre o assunto é que tem sido difícil!!!
Hoje partilho a minha quarta semana de fevereiro.
Esta semana começou com um dia muito especial e raro aqui por zonas da Aveleira!!! Nevou!!! Wauuu! Aqui não nevava com tanta força há perto de 20 anos (segundo as pessoas daqui!!). Para nós foi um dia muito especial. O meu filho só tinha visto neve na Serra da Estrela. Agora em casa!!! Bem isso é outra coisa!! :) Por isso podem imaginar a festa que foi!! 

Por isso o meu Unplanner esta semana foi inspirado nesse acontecimento. Tínhamos de fazer pequenos bolsos para guardar memórias e no PAC (Pocket Art Card) tínhamos de adicionar uma fotografia de uma revista. Usei um saco de papel (onde vem o pão). Dobrado e cosido fiquei com dois bolsos para guardar as fotografias e um cartão onde escrevi as minhas memórias desse dia. 
No meu PAC colei uma bonita imagem de uma tulipa, que depois alterei!.









~





Well I think my UnPlanner is full! I have to get start another one !! :)

Bem penso que o meu UnPlanner está cheio! tenho de começar outro!! :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...