Wednesday, September 30, 2015

Draw on wood


Since a while back I had wanted to explore other materials that not only paper.
I found some wood scraps from other projects and  experimented draw on it.


Tenho tido vontade de explorar outros materiais que não só o papel. Tinha aqui uns restos de madeira de outras projetos cá de casa e lembrei-me de experimentar.




They were already painted with white. Then with watercolors I painted a colorful background.
Then doodled some flowers and mandalas. 
I loved the result!!! It's now on my wall to inspire me daily!!!


Elas já estavam pintadas com branco. Depois com aguarelas fiz a base bem colorida como eu gosto. 
Em seguida doodlei flores e mandalas. Fica um projeto bem giro e uma decoração original!!!  Ficou junto ao meu cantinho de criação para me inspirar diariamente















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...